pátek 28. září 2012

What's new (in)

Poté co se můj foťák vrátil z cest po Holandsku a já se těšila, až vám budu moct vyfotit nový post, mě napadla nějaká viroza. Pech co? Doufám, že vám se podobné podzimní neduhy vyhýbají obloukem. Nebo se před nimy nějak speciálně obrníte?
Minulý víkend jsem byla v Praze a zase o něco rozšířila svůj šatník. Co říkáte na novou kolekci Lany del Ray pro HM? Odnesla jsem si hned dva kousky :)
***
After my camera came to me from travelling across Netherlands and I was looking forward to make some photos for new post, flu came around. Shame, hah? I hope, that you're avoiding these autumn affections. Or do you have some specials to make yourself safe?
I was in Prague last weekend, to make my clothes collection bigger. What do you think about the new Lana del Ray for H&M collection? I took two pieces.



A ještě mám jednu otázku. KAM ZMIZELA SANDRA LEOPARDOVÁ? Vím, že to není zrovna včera, kdy její blog nečekaně zmizel, ale já mám blog až teď takže se ptám až teď. Předtím jsem neměla koho :) Jaktože Sandra tak nečekaně pověsila blogování na hřebík a zmizela bůhví kam?
***
And I have one more question. WHERE IS SANDRA LEOPARD? I know, its been a while since her blog get lost suddenly, but I have blog just a little while, so I'm asking now. How come that Sandra gave up blogging and she's gone?

3 komentáře:

  1. Ty legíny jsou dokonalý! Škoda, že já je se svojí postavou nosit nemůžu, jinak by už byly v mojí skříni.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je to na-postavu-náročný kousek to uznávám :D

      Vymazat
  2. super fotky:) a super kousky, ty legíny jsou bezva:)

    OdpovědětVymazat