sobota 15. září 2012

Moje poprvé


A jsem tady! S prvním článkem. Jsem Luci a rozhodla jsem se založit blog, kde s ostatními můžu sdílet to čím jsem posedlá a co miluji - módu, styl, trendy... Tohle je moje Fashion Amnesie.

Mám hlavu plnou nápadů na nové články, rubriky a snad brzy přijdou i nějaké giveaway. Budu nesmírně ráda, když se vám můj blog bude líbit a dáte to jakkoliv najevo. I kritika je konstruktivní! Těším se na vaše komentáře!

***
So here I am! With my first post. My name is Luci and I made decision to write a blog, where I can share what I'm passionately in love with - fashion, style, trends ... this is my Fashion Amnesia. My head is full of ideas about new posts, categories and hopefully, there will be some giveaways, too. I'll be very, very happy, if you will like my blog and you will show it to me. Even criticism is constructive!
I'm very looking forward for your feedback!

7 komentářů:

  1. Waiting for new posts! :)
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. New post is on! :)
      Thanks for your feedback, I'll definitely check out your blog! :)

      Vymazat
  2. You look really lovely, darling! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much girls, sending greetings to Berlin!

      Vymazat
  3. love the idea of the first post, pictures and you're so pretty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for such a nice comment, will be happy if you will come back very soon! :)

      Vymazat
  4. krásny článok na začiatok blogovania.
    začína ťa sledovať ! :))

    OdpovědětVymazat